Aktualizacje

1.06.2015
Założyłam wattpada. Powoli będę przenosić tam swoje opowiadania:)
http://www.wattpad.com/user/Maczin_


15.08.2015
Dodany post z okazji 3 lat bloga!

sobota, 24 listopada 2012

Takie tam...

Zostałam otagowana przez Miyo15. BArdzo miło i w ogóle... Ale tak mi się nie chce na to odpowiadać :P

Zasady tego tagu:

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Odpowiedzi na pytania:
1. Jaki jest twój ulubiony napój?
Kubuś~! :P Niemal nałogowo, tak jak i mleko.  

2. Co sądzisz o polskim rapie (piosenki wykonawców np.grubson, słoń itp.)?
Piosenki pełne przekleństw, może i z przesłaniem, ale gdy słyszy się, jak nazywają kobiety "pizdy, kurwy" itp., to zastanawia mnie, jak nisko trzeba upaść .___. Fakt, słucham niektórych piosenek wykonawców polskiego rapu typu Eldo, Grubson, Kaliber44, ale nie tak, jak byłam młodsza... Rap nie jest zły, o ile trafi się na jakiś świetnych wykonawców, a nie w stylu "jp na 100%" itp. Żałosne.

3. Czego nie lubisz słuchać/oglądać/czytać?
Nie lubię czytać lektur. oglądać meczów piłki nożnej, słuchać...em... bezsensownych narzekań? xD

4.Lubisz yaoi? Jeśli tak/nie to dlaczego?
Kocham yaoi! Chociaż nie wiem czemu :P Kocham, bo kocham... No może dlatego, że opowiadania hetero niezbyt przypadają mi do gustu. Niezbyt mogę na nie patrzeć. ^^". Za trudne pytania! XD

5.Co robisz w wolnym czasie?
Piszę... Gadam na "skajpaju", czytam przeróżne książki, wychodzę na spacery~ Ogólnie to forever alone razy sto. xD

6.Lubisz naleśniki?
Nie, nie i nie! Nie lubię naleśników :<  Może czasem zlituję się i zjem naleśnika z czekoladą, a tak to tego nie tknę.

7.Czego najbardziej w sobie nie lubisz?
Najbardziej nie lubię swojej nieśmiałości i że bardzo często ulegam, poddając się bez jakiejkolwiek walki. Czasami mam ochotę walnąć w sobie w łeb, tylko dlatego, że zgodziłam się na jakiś chory układ.

8.Co sądzisz o techno i discopolo?
Muzyka, jak muzyka... O gustach się nie dyskutuje... Ale czym byłby by wesela, albo dni miasta bez discopolo? :P

9.Jaka była twoje pierwsza azjatycka piosenka?
Lm.C - Chemical King Twoon.  Sentyment pozostał do dziś. <3

10.Jakiego przedmiotu w szkole nie lubisz/nienawidzisz ?
A nie łatwiej było by spytać, jaki lubię? :P A tak na serio... W-f i j.niemiecki. Moja zmora od początku gimnazjum (w podstawówce były to moje dwa najukochańsze przedmioty. Może to przez nauczycieli?)

11.Jaki jest twój ulubiony film/serial/anime?
Anime - Naruto, Kuroshitsuji, Loveless... I można tak wymieniać i wymieniać. ^^"  Natomiast film to Nieodebrane połączenie, japoński horror. ;p  Seriali nie oglądam. ~

Otagowuję:
exo-krisus.blogspot.com/
fukuzatsuna-sentaku.blogspot.com/
yaoisaveworld.blogspot.com/
shinee-fan-fiction.blogspot.com/
yaoikpop1.blogspot.com/
this-is-a-korean-dream.blogspot.com/
yooczka.blogspot.com/
yaoi-hannami.blogspot.com/
orchardofhearts.blogspot.com/

Okeej... Zabijcie. Ale nie mogę wykombinować 11 blogów. Będzie 9, przepraszam </3

Pytania:
1. Ulubiony kolor?
2. Czy jest jakaś piosenka, która pociesza cię na smutne dni?
3. Która pora roku lepsza lato czy zima? Dlaczego?
4. Czy jest jakiś język, którego bardzo chcesz się nauczyć?
5. Co sądzisz o K-pop'ie?
6. Masz jakieś zwierzątko domowe?
7. Misie, przytulanki... Chyba każdy miał ulubioną maskotkę. Jak ją nazwałeś/aś?
8. Jeśli czytasz/lubisz yaoi, to może masz jakiś ulubiony paring?
9. Twoje największe marzenie.
10. Posiadasz jakiegoś ulubieńca z koreańskich/japońskich zespołów?
11. Czy koty są lepsze od psów? Uzasadnij swoje zdanie.

,,Ya ya ya...~"
To tyle ;p

7 komentarzy:

  1. Ojej, dzięki bardzo za nominację! <3 Ani trochę się nie spodziewałam - dobrze, że mnie poinformowałaś, bo inaczej zapomniałabym, iż mam do skomentowania kolejny rozdział! (;
    Czy to "Nieodebrane połączenie" nie jest przypadkiem w angielskim tytule jako "The Calling"? Tak się pytam... Bo chyba powstała gra oparta na tym. >:3

    Tacos rule,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <33
      Szczerze mówiąc, to nie wiem jaki jest angielski tytuł. Wiem, że amerykanie zrobili swoją wersje opartą na tym filmie (remake), a tytuł brzmi "One Missed Call". Przydałoby się w necie poszperać :3

      Usuń
  2. Okej, ale o co chodzi, bo nie bardzo kumam? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W skrócie kopiujesz zasadę tagowania, odpowiadasz na pytania, wybierasz blogi, które mają być otagowane i tworzysz własne pytania, rozumiesz? :D Musisz poinformować autorki/autorów blogów o tym, ze ich otagowałaś :D Mam nadzieję, że coś się rozjaśniło ^^"

      Usuń
    2. Tak, kumam, kumam ;D Doszłam już wcześniej, ale zanim napisałam tutaj,t o już była odpowiedź ;D dzięki za takie wyróżnienie ;D

      Usuń
  3. Awwww! Jak mnie dawno tu nie było. :<
    Nawet nie miałam czasu, żeby skomentować poprzedni rozdział... (a tagu mi się nie chce robić, zabij mnie <3 Nie no, zrobię, później. <:) Ale jak tylko się ogarnę to raz dwa skomentuję poprzednie wypociny. <3
    A tymczasem u mnie pojawił się one-shot z NU'EST. Zapraszam. <:

    OdpowiedzUsuń
  4. Tag :3 ~ http://yaoisaveworld.blogspot.com/2012/12/liebster-award-again.html

    OdpowiedzUsuń

Obserwuj