Aktualizacje

1.06.2015
Założyłam wattpada. Powoli będę przenosić tam swoje opowiadania:)
http://www.wattpad.com/user/Maczin_


15.08.2015
Dodany post z okazji 3 lat bloga!

niedziela, 3 marca 2013

Kolejna informacja

Chyba wypadałoby coś napisać po dłuższej nieobecności.
Sprawy mają się tak:
- Mam połowę 1 części TaoRis;
- Nie mam weny, żeby to dokończyć;
- Pomysły z głowy mi wyleciały;
- Mnóstwo nauki i stresu w ostatnich dniach/tygodniach (i nie zapowiada się, żeby to się na razie zmieniło);
- Związku z powyższym nie mam za wiele czasu, ale jak już mam, to nie ma tej cholernej weny ;/
- I nawet nie mam czasu zaglądać na wasze blogi :c

No i w sumie zostało mi 1,5 miesiąca do egzaminów, a ja leżę i kwiczę... Dodatkowo chcę wyciągnąć jak najwyższą średnią, żeby dostać się tam, gdzie chcę. (coś sądzę, że mi się nie uda i właśnie w tym też mam spory stres).

Ogólnie: KATASTROFA.
Naprawdę, staram się jak mogę, żeby coś napisać... ale mi nie wychodzi. Myślałam, że dodam coś w ten weekend, ale jednak nic z tego nie wyjdzie.

Może po prostu potrzebny jest mi odpoczynek... Nie wiem, psychicznie też za bardzo nie jest ze mną dobrze i to też może być przyczyną tej nagłej "zawiechy" w pisaniu. Zobaczymy...

Blog jest i na razie będzie zawieszony. I chyba tak zostawię do kwietnia (co nie znaczy, że nic się nie będzie pojawiać. Postaram się ogarnąć TaoRis'a).

I to tyle... Buziaczki, trzymajcie się!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwuj